zinkadus

Alla inlägg under februari 2013

Av annelie ruus - 20 februari 2013 19:59

           

Jag och Weronica tog en tur till Cafe i Svensbyn och även en titt på Esters för ett tag sen . Då fick de här fina äggen bli med hem. De passar att ha framme redan nu och blev perfekta på min gamla bricka som jag tokgillar.    

Av annelie ruus - 17 februari 2013 16:15

     


LJUSET börjar komma, Det märks ganska mycket på eftermiddagen och lite på morgonen DET GILLAR VI!!!

Denna bild som är lånad från nätet ger en känsla av vår. Så jättefin ljusblå färg den gamla skönt slitna soffan har, den kunde gärna få bo hos mig. Nu får det bli en liten fika, kaffe och choklad sen en tur till Rusta.  Ha det/annelie



Av annelie ruus - 12 februari 2013 20:38

 


Några av mina senaste inköp står på bordet i köket nu. En tablett i linne får räcka som duk på barbordet. Den och några andra linnedukar köpte jag på Nille . Brickan inköptes på en loppis i Arvika nyligen och muggarna i Charlottenberg. Jag hade tittat lite på muggarna förut men då klickade det inte, men nu blev jag supernöjd. Det är ganska mycket gult i inredningsbutiker nu och jag är lite svag för den kulören.  Ha det /annelie

Av annelie ruus - 5 februari 2013 21:45

Gula citroner i en trådkorg ger mig lite vårkänsla härhemma fastän det är så mycket snö. Snö får det gärna va men jag vill ha sol och få energi nu. Men det kommer väl..    he det/annelie



     

Ovido - Quiz & Flashcards